RSS Feed

Nopti albe la Cairo

vezi toate articolele de
10 Feb 2011 la 23:23 73 comentarii 2176 vizualizari.

Serialul Zile Negre si Nopti Albe la Cairo continua cu episodul intitulat Alarma falsa. Personaje principale: Mubarak, cu un discurs intre Alexandru Lapuseanu si Paulo Coelho si multimea dandu-i papucii la propriu.

Puteti sa urmariti reactiile aici. Nu stiu daca sunt doritori de live updates, maine se pare ca va fi o zi de foc. Avand in vedere ca subiectul nu a fost deschis pana acum si nici nu s-a propus, propun eu, iar voi imi spuneti da ori ba.

Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
 


73 comments
  • 1

    Esti frumoasa

  • 2

    Felicitari

  • 3

    Când [rar] mă uit la ăia din Cairo, îmi amintesc de noi şi mă râd cu poftă de ei!

  • 4

    Tunisia, Egipt, lovituri de stat bine organizate. Urmeaza probabil si alte tari unde vor fi “revolte populare”.

  • 5

    bineînţleles că urmăresc cu interes evoluţia evenimentelor din Cairo. s-ar putea spune că e prea departe să ne afecteze, dar cine crede asta se înşeală.

    din cîteva considerente, am inima strînsă în privinţa viitorului acestei ţări şi mai ales asupra stabilităţii pe termen mediu în zona respectivă. gîndul mă duce la cîteva precedente.

    1. revoluţia iraniană, 1978-1079. proteste de masă într-o largă coaliţie împotriva dictaturii. rezultatul? astăzi preşedintele Iranului este Mahmoud Ahmadinejad.

    2. primăvara de la Beirut. creştini, musulmani suniţi şi druzi uniţi împotriva controlului sirian. rezultatul? hezbollah controlează astăzi Libanul.

    3. palestinienii au avut alegeri libere. votanţii protestează împotriva regimului corupt. rezultatul? în mod democratic, hammas au preluat controlul în Fîşia Gaza.

    4 Algeria a avut alegeri libere. a fost votată o grupare islamistă moderată. rezultatul? lovitură de stat militară. gruparea islamistă devine (sau îşi dezvăluie adevărata faţă) radicală. zeci de mii de oameni sînt ucişi.

    dar ce gîndesc egiptenii cu adevărat? conform unui sondaj recent, ei sînt extrem de radicali în comparaţie cu libanezii sau iordanienii. la întrebarea dacă doresc ca islamism sau modernizare, scorul a fost de 59 % la 27 % în favoarea islamismului. în plus, 20 % simpatizează al-qaeda, 30 % hezbollah şi 49 % hammas.

    şansele ca viitorul Egipului să fie mai bun decît trecutul îmi par destul de mici.

  • 6

    mă rog, din vastele mele cunoştinţe în domeniu, mafia jidănească mondială şi grupul Bilderberg sînt entităţi separate de statul Israel, care nu-şi doreşte legitim decît o pace durabilă în vecinătate.

    dar deh, la ce-o mai fi bună şi pacea asta? :roll:

    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    alt Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    2011-02-11 11:08:11 | Raporteaza
  • 7

    Păi da, că şi fratele mafiot al preşedintelui Băsescu este entitate separată. Face afaceri fără sprijinul preşedintelui. Şi mătuşa Tamara şi colegul de facultate al lui Videanu. Sunt separaţi, ce dracu!

  • 8

    :roll: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    alt fluturaşul, profund dezorientat, căutînd cu stupefacţie prefectura
    2011-02-11 12:06:47 | Raporteaza
  • 9

    @val_one: dar pana la urma nu asta ar trebui sa conteze, ceea ce egiptenii gandesc cu adevarat? ne tot temem de asta, nu cred ca s-a tras vreun semnal de alarma real ca extrema dreapta din olanda si franta devin din ce in ce mai puternice (iar noua politica a extremei drepte a devenit de fapt o politica strict ani islam)

    @cosa nostra: si daca ajung fundamentalistii la putere, dupa cum spunea si val_one, daca s-ar realiza alegeri corecte (improbabil, dar zic teoretic) nu cred ca va iesi nici Suleiman nici El Baradei…cat de mare e riscul? nu era mai comod pt americani sa nu initieze nimic si sa astepte alegerile din septembrie, cand fiul lui mubarak ar fi preluat comanda?

  • 10

    @Iulia Gheorghe: Pai daca americanii vor sa scape de Mubarak si de toata familia lui! Pe ei, pe mama lor! :)

  • 11

    Nu, nu era mai comod!

    În rândul populaţiei egiptene tensiunea anti-Mubarak, anti-Americană şi anti-jidănească este uriaşă.

    Ca să nu răbufnească în mod natural – cu consecinţe dezastruoase, a fost organizată această revoltă.

    Se ştie că după un fâs ca cel ce se petrece acum şi după mici – şi neesenţiale concesii, mai trebuie încă cel puţin 50, 60 de ani până să se acumuleze o tensiune periculoasă într-un popor asuprit.

    La fel cum s-a întâmplat şi la noi.

  • 12

    ba da, Iulia, ar trebui să conteze ce vrea poporul egiptean. dar, va conta? şi dacă da, cît?

    pe de altă parte, cînd văd vederile religioase ale populaţiei musulmane din Egipt, parcă am o strîngere de inimă. 82 % dintre ei vor pedepsirea prin lapidare a adulterului, 77% vor ca pedeapsă pentru hoţie biciuirea şi amputarea mîinilor, iar 84 % vor pedeapsa capitală pentru orice musulman care-şi schimbă religia.

    putem spune cu seninătate că majoritatea decide?

  • 13

    Da, aşa şi trebuie!

    Dacă tu şi cu familia ta vreţi să trăiţi la voi în curte după nişte reguli pe care le stabiliţi împreună, ce drept am eu să vin şi să vă impun altele?!

    Şi mai ales, ce scop am?!

    Orice popor are dreptul la autodeterminare. Şi nici un altul nu are dreptul să se implice.

    Acestea sunt nişte reguli logice pe care naţiunile trebuie să le respecte. Dar, nu le respectă. În locul lor [al regulilor logice] se adoptă reguli morale. Altfel n-ar mai avea cum să exploateze americanii resursele petroloiere arabe în folosul jidanilor. Simplu, nu?!

  • 14

    un drept natural pretins din vremuri ancestrale de bărbat este acela de putea spune nestingherit, fără vreun amestec din afară, copilului propriu şi personal: eu te-am făcut, eu te omor. eventual chiar s-o facă.

    :roll: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ :roll:

    alt Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    2011-02-11 15:07:36 | Raporteaza
  • 15

    Miza in Egipt e atit de mare ca Mubarak va pleca numai daca inlocuitorul sau va garanta o politica pro-americana. Indiferent de ce gindeste prostimea. Pot sa ajunga si fundamentalistii la putere, atit timp cit nu se leaga de canalul Suez si de petrolul care se scurge din golf au liber sa taie cite miini si capete doresc.

    val_one: mi-e clar acum ca nu esti femeie :)

  • 16

    Mă refeream la #15

  • 17

    Daca ar fi o chestie doar de bucatarie interna, sincer cred ca as dormi in continuare foarte linistit in ceea ce priveste modul in care vede majoritatea egiptenilor sanctionarea penala si relatiile de familie. Sa nu fim ipocriti. Dar urmarind un film facut de o grupare islamista din Pakistan, in care apareau inclusiv imagini surprinse in timpul atacurilor asupra fortelor guvernamentale, a aparut foarte frecvent o expresie in gura protagonistilor: califatul islamic. Prin urmare retorica privitoare la dreptul la autodeterminare invocat de acest domni este simplu praf in ochi. Asta pentru ca, de fapt, califatul implica, in mod automat, ideea expansionista. Sunt cele doua case, nu ? Casa Islamului si Casa Dusmanilor. Pentru cei din a doua casa nu exista decat exterminare sau convertire fortata. Ideea de autoaparare este doar o masca in cazul religiilor care au la baza o asemenea ideologie. Islamul poate fi moderat daca practicantii sai sunt moderati. Inca daca nu sunt, si in multe cazuri nu sunt, Islamul joaca foarte bine rolul de instrument ideologic pentru expansiune. Islamul a dovedit si in trecut ca are o mare apetenta pentru expansionism. O are si acum, insa in prezent ea se exercita fie prin terorism, fie prin fundamentalism, fie prin forme ’soft’. In realitate, toate sunt variatiuni ale aceleiasi teme. Problema Islamului este asemanatoare, cumva, cu problema Rusiei. Rusia s-a nascut ca entitate imperiala; nu poate alege sa fie democratica si liberala, pentru ca existenta i-ar fi periclitata. Este obligata, prin urmare, sa fie imperiala si autocratica, pentru ca aceste trasaturi ii sunt intrinseci. Orice abatere de la aceasta linie duce spre dezintegrare. In mod similar, Islamul este expansionist. Isi trage seva, puterea, din expansiune si prozelitism prin dreptul sabiei. Orice abandonare a acestei ideologii duce la diluarea fortei sale de atractie si la declin. Prin urmare, pentru a trai, este obligat sa fie expansionist. Altfel, dispare, se dizolva in oceanul de relativism si toleranta in care traim.

  • 18

    Mubarak a plecat din Cairo, au anuntat acum la TV!

  • 19

    val_one: de ce-ti spui “molie”? Esti blonda? :)

  • 20

    @Cristi: a plecat da, fie in emirate fie in germania. “sa se trateze”

  • 21

    @Cosa..”nu aveam nici o datorie externă?…resursele naturale uriaşe?” Doamne,câtă ipocrizie…păi în’87′88′89 nu noi aveam doar 4 ore de SINGURĂ STATIE DE NTV unde ascultam,vedeam ştirile mascate limbă de lemn al dictaturii ceauşiste ? Lumina se oprea în fiecare seară ptr. ore în şir…gazele din bucătărie nu ardeau din cauza presiuni slabe,d-abia dracului’după 12/1 noaptea era o pâlpâială,mă sculam să le fac copiilor şi soţului o ciorbiţă ori orez cu lapte ptr.dimineaţă…[când nu erau gaze] ! Ne sculam de 3 dimineaţa să ne înscriem pe listă la Alimentară ca să ÎŢI IEI RAŢIA:numai 2 kg.de zahăr,făină,orez,ulei…PE LUNĂ….LUNITICULE !Soţul se scula primul se ducea la rând,eu îl înlocuiam la 7 când el pleca la serviciu,apoi la 10 dimineaţa veanea fiica mea cea mare de liceu[clase după-amiază]să mă înlocuiască apoi la 12:30 o înlocuiam tot eu…şi stai nene,la bârfă până sosea camionul ! Atunci să mă fi văzut ce forţe aveam,să nu fi fost tu în faţa mea,că nici dracu’nu te mai scăpa din mâinile mele!Ei şi…după două ore de îmbrânceli,transpiraţii..auzeai un buşeu surd…trântindu se un ghişeu…SOLD OUT…dacă ai fii în faţa mea acum ce ţi-aş trage un KNOCK OUT !

  • 22

    După 2001 arabii au pornit campania contra femeilor liberale purtarea obligatorie mai mult ca oricând a hijabului,burka în Europa şi America. Mubarak ,da este pro-american,realizând că şi Israelul trebuie să aibe un loc pe lume.Fundamentaliştii Islam Brothers..ce vor ? Iradiera Israelului.Vor convertirea forţată ce-au ratat-o din secolele 14/15 când deja otamanii cuceriseră sud-estul Europei,alţii ajungând prin mijloc în Albania,Bosnia de azi,arabii deja asaltase ră Spania dar la francezi s-au poticnit ! De ce,ptr.că începuse MAREA MIGRAŢIE CÂTRE CELE 2 AMERICI…

  • 23

    Care expansionism islamic ? Pai nu stiu, ia cartea de istorie. Eventual pe cea de clasa a VI-a. Fiind din generatii apropiate, cred ca am invatat amandoi din acelasi manual. Asta in ceea ce priveste expansionismul din secolele VII-VIII. Pentru cel din secolele XIV-XVII, vorbim despre Imperiul Otoman. Stiti, probabil, ca printre alte titluri, sultanii otomani il aveau si pe cel de calif. Ca sa porti un asemenea titlu, trebuia sa faci CEVA. Ghiciti ce. In ceea ce priveste prezentul, va propun tuturor, un filmulet instructiv: atimes.com/vide../ Vedeti, eu nu cred in existenta colosilor inofensivi. Exista o legatura biunivoca intre forta si devenire. Or, daca un califat islamic se va reconstitui, ma indoiesc ca va fi doar in scopul de a-si apara raul, ramul, nevoile si neamul. Este o ratiune a lucrurilor. Cresterea atrage dupa sine si energii pe masura care cel mai bine se exercita in materie de forta. Ca e militara, ca e economica, asta e altceva. Dar ea exista si cauta spatiu de exercitare. Dupa cum puteti vedea, dupa aproape 7 decenii de turnat cenusa in cap, si Germania da semne ca s-a cam saturat de penitenta. Ca noul sau expansionism va fi mai curand economic decat militar tine de natura actualei civilizatii din acest spatiu. Din fericire, istoria ne dovedeste ca Islamul, desi a constituit motorul constituirii imperiului sub titlul de califat, nu a fost suficient pentru a crea o structura durabila. Factori de alta natura au facut ca aceasta constructie sa nu reziste mult timp si sa se fragmenteze. Dar, macar pentru o vreme, a operat si a inspaimanant. Sa nu uitam de batalia de la Poitiers, din 732, de cucerirea Budei, in 1546, si de asediul Vienei, la 1683. Nu-mi spuneti ca astea sunt lucruri de mult intamplate. Istoria are prostul gust de a se repeta uneori.

  • 24

    @Seva Tudose. Cand a inceput cucerirea Americii, sarazinii erau istorie veche prin partile Spaniei (ca forta ma refer). Vrei sa spui ca sarazinii s-au poticnit de franci. In schimb, urmasii francilor, francezii, incepand de pe la Francisc I, au descoperit ca e foarte profitabil sa inchei intelegeri cu sultanul otoman ca sa ii creeze probleme Imperiului German, ale carui interese, in est, si chiar existenta, erau amenintate de Semiluna. O migratie serioasa spre cele doua Americi a inceput abia in secolul XVII si a atins maximul in secolele XIX si XX.

  • 25

    @Radu: tu crezi in cartile de istorie? :)

  • 26

    Unde s-a extins Israel-ul ? Unde,de când s-a înfinţat ? Că Palestina a fost subiectul conflictelor de mai bine de 50 de ani,nici egiptenii,iordanienii,sirienii nu au luat o atitudine ptr. ei.Nici măcar Iran-ul nu se uită la HAMMAS…favoriţii lui sunt Hezbollah.De ce Egipt fiind “crema cremelor”aşa cum românii cred despre nemţi, nu şi-au rupt o bucăţică de teritoriu să le ofere palestinienilor ? Ptr. că sunt divizaţi…! PLO e Palestinian dar care este riveran ? PLFP pro-Sirian…PLF pro-Irakian…

  • 27

    Ba iordanienii au luat o atitudine. In 1970, cand cei din OEP devenisera un pic cam turbulenti. Si uite asa s-a nascut ‘Septembrie Negru’. Ajunsi in Liban, palestinienii au creat ceva deranj si pe acolo.

  • 28

    Nu, Iulia, cred in vorbele prinse din zbor. Alea dupa ureche.

  • 29

    SÂNGE*VIENEZ’ [pamflet] De unde vine o morală:regele ori prim-ministru ? Nu mor de moarte naturală…sigur trecuţi în registru ! Exemple în acelaşi an,fie chiar şi preşedinte Iordania,Pakistan,Iran acolo-i dinte pentru dinte Razmara şi Abdulah…acum sunt lângă Allah ! Dacă nu le sunt pe plac, într-o zi morţi în Irak Turcia caput’pe Adnan şi Yemen-ul pe Imam, Moartea face din nou semn,Irak caput’pe Kassem ! În Iordania alt val…Saudiţi pe Faisal Iar Yemen caput’…Salim,iarăşi Iran-ul pe Prim- Pakistan pe Ali-Bhuto,roata morţii e auto ! Binenţeles acelaşi an, să nu fie totu-n van Şi Prim-Ministrul din Iran urmând Taraki-Afganistan Exemplu ca în România…13 minişrii din Libia ! Iran pe cuplu’s-a dat….şi Egipt-ul pe Sadat Bangladesh ţările-n şir,Liban pe al lor Bashir Tot Liban,dar pe Rashid…India…Gandhi..candid ! Iarăşi Pakistan pe Zia,pomelnic în România Iar India pe Rajiv…Irak Saddam …la gât alb tiv… … Mileniul trei ?….Rutina lor,vrei ori nu vrei…

  • 30

    Mubarak a demisionat

  • 31

    @Iulia Gheorghe: Stiam draga de ieri ca a demisionat ! sic ! Ceea ce nu stiu inca ,draga mea Iulia , este urmatorul lucru : CAND VA DEMISIONA BASESCU TRAIAN ??? Poate imi raspunzi la aceasta intrebare !

  • 32

    @Radu..aşa este,deja se mândrea cu Curtea Leilor Court of the Lions The Alhambra Granada Spania 1354-1391…trecerea mea bruscă peste două secole a fost relativă.Punctul a fost că islamul fie şi prin convertire a fost îndelungat de atunci până în zilele noastre ! De ce au fost omorâţi Brâncovenii noştri ? Asta sârind alte două-trei secole,care-i subiectul de azi ???? “Nopţi albe la Cairo” iar peste alte două-trei secole…

  • 33

    @Iulia Gheorghe: Se pare ca urmeaza Siria dupa Egipt.

  • 34

    @Cristi: Mai oameni rai sau buni , cand urmeaza Romaniaaaaaaaaaa ? Asta ma intereseaza !

  • 35

    S-a terminat!!! Te pupam Iulia!!!

  • 36

    Sa vedem ce urmeaza. Nu cred ca este cazul sa topaim de bucurie.

  • 37

    Iulia, nu mi se pare prea elegant. Sau nu tu m-ai banat ?

  • 38

    Scuze, Iulia. Aici am gresit. Este pentru prima data cand dupa cateva incercari, nu mi-a intrat postarea. Acum e Ok.

  • 39

    @Cosa nosta, sanatate si virtute !

  • 40

    Popescule, bă, tu ai beut gaz, ce dracu ai?!

  • 41

    @Danny : In Romania n-are ce sa urmeze. Lipseste organizatorul de evenimente stradale.

    Asteptam voiosi alegerile. Fiecare sa traiasca dupa cum a votat.

  • 42

    @Cristi: Prin raspunsul pe care mi l-ai dat, ma faci sa dau dreptate unora dintre ideile lui Nik despre poporul roman , mai putin ideea legata ortodoxism ! Chiar asa de 2 bani sa fie acest popor ? Mereu acestui popor i-a lipsit esentialul ! Mereu acest popor se uita la T.V. ( noroc ca are tembelizoare ) si cand nu-i convine ceva , comuta canalul ! Atat a invatat din democratie acest popor ! Cam mult , nu-i asa ? Asteptam voiosi alegerile ? My god ! Fiecare sa traiasca , dupa cum a fost mintit ? Nu ti se pare acest raspuns lipsit de responsabilitate civica ? Asa a zis si basescu despre medici : sa plece in strainatate , daca nu le convine in tara ! Aud ???

  • 43

    @Iulia Gheorghe: Astept raspunsul tau !

  • 44

    @Danny: In 1989, la noi, a fost lovitura de stat organizata. Asa e acum in Egipt. La fel a fost in Tunisia. Urmeaza Sudan, Siria etc.

    Zi mersi daca se prezinta lumea la vot in 2012 in procent mai mare decat in ultimii 10 ani.

  • 45

    @Danny: Iar cei care l-au votat pe Basescu sa traiasca dupa cum au votat. Oricum Geoana castigase alegerile in tara. Diferenta a fost facuta de numaratoarea voturilor date de romanii din strainatate.

  • 46

    Erata: numararea voturilor

  • 47

    @Cristi: Poti sa-mi dai un exemplu de revolutie ? Argumenteaza-mi-l ! Dupa parerea ta , care ar fi elementele deosebitoare ale unei revolutii , fata de una lovitura de stat sau de palat ? Daca lumea nu se prezinta la vot in 2012 in procent mai mare ca in ultimii 10 ani…………………..am terminat definitiv cu democratia ! E randul meu , Cristi, sa intru pe scena ! Aici nu-mi fac decat……….. antrenamentele !

  • 48

    @Cristi: Citeste-mi articolul meu de pe STANDARD referitor la voturile Diasporei in castigarea alegerilor prezidetiale din 6 dec. 2009 !

  • 49

    @Danny: Mentionez ca la noi totul a fost regizat din exterior. Se stia ca Iliescu va fi presedinte cu cativa ani inainte de 1989.

    Probabil ca si in alte tari regizorul a fost acelasi.

  • 50

    @Danny: Am cautat, am incercat toate variantele de titlu, n-am gasit articolul tau.

  • 51

    @Cristi: Ana Birchall !

  • 52

    Nu e Popescu. Dar urarea ramane valabila.

  • 53

    @Cosa Nostra:

    Radu Laurentiu e istoric de profesie, fraiere, dupa atat timp pe blog aveam alte pretentii de la tine!

    alt Radu D. L. Popescu
    2011-02-12 07:16:24 | Raporteaza
  • 54

    Bă, voi credeţi că eu nu ştiu care cine sunteţi, fraierilor?!

    Sunteţi unul şi acelaş: doi papagali bătrâni cu aceleaşi idei!

  • 55

    Cosa nostra, stii vorba: cine zice, ala este. Nu avea nici o grija. Si biologic si in materie de idei, esti mai ‘matur’ decat mine.

  • 56

    Si nici pe departe sa avem aceleasi idei, dimpotriva. Am insa ceva in comun cu d-l Popescu, ‘tizul’ meu. Nu simtim nevoia sa dam la gioale pentru a ne sustine ideile.

  • 57

    Iulia, a inceput balamucul si in Algeria!

  • 58

    @Radu: Radule , nu te prosterna in fata balaurului de Cosa ! Cu cat il arzi mai tare, cu atat mai bine , cu cat ii infigi palosul intre ochi , cu atat moare mai repede ! In rest , dragul meu Radu , poti fi sfant pe aici !

  • 59

    @Cristi şi Libia…este deja”programat”protestul contra lui Gadafi că vrea să-l pună la putere pe fiul lui…

  • 60

    Nu trebuie să uităm:după 30/40 de ani,normal trebuisc schimbări,de ce nu şi în lumea arabă ? Nu ei au fost cei mai’conservatori’ îndoctrinaţi politic şi religios…?Şi sunt foarte uniţi în numele lui Allah… Mă tem că este începutul sfârşitului,ceia ce ei numesc: războiul sfânt ! Când eram tânără am avut ocazia să răsfoiesc o carte veche de predicţii…suna straniu citind:”după o perioadă de linişte,vor trece prin foc,ape …dragonul alb cu stea în frunte[Gorbaciov]…apoi doi dintre dragoni cel negru se va bate cu cel alb…dar va câştiga dragonul galben “

  • 61

    @Seva Tudose: da-te cu capul de perete,poate-ti revii la realitate;nici acum nu-ti dai seama de ce s-au intamplat toate asa?atunci s-au platit datoriile,fortati,pentru a nu suporta conditiile puse de maimarii lumii-conditii pe care le simtim acum cu varf si indesat;nu era mai bine daca acum eram actionari ai FMI,alaturi de China,decat datori vanduti,fara acoperire?

  • 62

    @Radu: Mai , sa stii ca esti putin cam destept ! Bun articol( comentariu ) ai scris ! De acord cu tine !

  • 63

    @Radu: Cand crezi ca va incepe balamucul si in Romania ? Avem deja o dictatura de dreapta ! Ce zici ? Mizerabilii astia de pdl-isti au inceput sa demoleze si spitalele , au intrecut orice masura ! Nu se mai poate sa-i mai toleram !

  • 64

    totul e relativ, acum toti vedem in Fratii musulmani o fratie in afara legii,legalizata ea cred ca va imbraca o forma nationalista cum era la noi garda de fier,uneori acestea sunt mai utile decat un partid de paie de genul PDL

  • 65

    @laurent: Democratia , asa bolnava cum este in Romania , se afla in pericol ! Trebuie s-o aparam ! Pana unde vrei sa se ajunga ? Vor sa-ti demoleze si spitalele , ce vrei mai mult de atat ? Sa-ti rascoleasca si mortii ? Deja au inceput !

  • 66

    Cinste lor au fost UNITI pana la capat si au biruit dusmanul ,un mare exemplu pt. noi romanii toti ! .Ce am realizat noi ca tara cu o cultura Europeana si istoriile ei frumoase ,cu voievozii nostrii luptatori etc. ,nimic nu am realizat din revolutiA din 90′. A venit iLICI exact in stil ”DIAVOLESC” si A furat HARUL de la bunul DUMNEZEU ,care era daruit noua tuturor crestinilor care suferisem destul ,la luat EL evreul pagan , de la botul nostru . Acum nimeni nu este multumit din marele popor ,DAR nici nu vrem sa ne UNIM sa ne orientam cu totii ,ce putem face .Ma ganDeam ca un simplu om ca , va intra acest partid nou P.Nationalist fiind impreuna cu N. DREAPTA ,o ideologie perfecta si crestina pt. poporul ROMANESC ,ce nu A reusit altii in trecut care vazusera viitorul comunismului si distrugerea credintei crestine ,dar oare sant destui sa/i sustinem pana la cap ? , un al doilea lucru care este mult mai greoi ,sa/i dam JOSSS pe toti fostii comunisti din politica cu rudele lor, de gradul /I si II/ ,cu cine putem face O ROMANIE NOUA ca ,oricum toti vom muri ,dar macar pt. generatiile urmatoare ,asa cum gandeau si voievozii mari din istorie ?.

    alt DIASPORA PESC.
    2011-02-15 12:42:14 | Raporteaza
  • 67

    @DIASPORA PESC.: Ha, ha, ha! Au fost uniti si la ce le-a folosit?

    A castigat doar maestrul de ceremonii! Singurul din lume!

  • 68

    cool….asa e romanul…artist..se pricepe la toate…la pus faianta,la scris articole, la sex….

  • 69

    Buni baieti americanii astia ! Le-a dat drumul prin curte si bietilor egipteni pentru un an,doi si dupa anii astia se vor trezi fara gaze naturale,petrol si ce mai au si ei pe acolo ! Sa vina sa le povestim noi cum e cu libertatea ,cu saracia sau saracirea ! Munbarak,a fost probabil un mare patriot ,a intarziat sa predea stafeta altui patriot si s-a plictisit lumea de el. Paranoia in politica este aproape ceva firesc !

  • 70

    Ai prieten?

    Sunt mai mult decat doritor sa te cunosc. Email me!

  • 71

    @Cosa Nostra: Ai dreptate. Intrebarea mea este: MAI PUTEM FACE CEVA,NOI ASTIA CARE MAI SINTEM ROMANI IN TARA ASTA? MAI AVEM VREO SOLUTIE?!!!

  • 72

    @cata: si eu vreau sa o f**

  • 73

    you’re still the one nopti albe in cairo? poate trandafirul rosu din cairo, precum in celebrul film al lui woody allen nu stii unde sunt tepii, nu stii unde sunt petalele, firul ariadnei e incalcit si toata tevatura asta africana / araba este inca o palnie de pentru decantarea nedoritilor, extinderea influnetelor si/sau reimpartirea zonelor de influenta…iar domino-ul e abia la inceput. s-a terminat petrolul din irak iar incet,incet…ultima piesa va duce la iran, asta e miza dar…acum jocul e mai sofisticat :) la fel ca in 89…ultimul bastion la granita cu rusii am fost noi si am cazut…toate perdelele de fum de pana acum sunt ca sa para…naturala caderea regimului de la teheran…lumea e mai destepta ca in 89 si mai greu de pacalit :) de ce exista holywood in america? :)

Comentează

Pentru a aparea comentariul dvs direct pe site, trebuie sa va inregistrati, sau sa va logati daca aveti deja un cont.
Comentariile anonime vor intra in moderare


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
Sunt îndrăgostită de oamenii simpli, de limba franceză şi de măslinele verzi ardeii iuti
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Pandoras

Ultimele comentarii

2012 2013 alegeri alex mazilu articol Artă bani barbati blog București campanie carte carti Chisinau cinema copii copil copilarie critica dragoste educatie familie Fashion femei femeie fericire film filme fotografie Franta frumusete imaginaţie inspirat instantanee interviu iubire Job lansare libertate literatura mare Mirela Retegan Moldova munca muzică oameni o fraza online o poza parinti parlament pasiune Paste Pdl plagiat politică post poveste poze psd publicitate razboi reclama revista români România sanatate scandal soare spectacol spot suflet timp top TV umor vara Very Happy Victor Ponta violenta

© 2010 - 2013 pandoras.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!